بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یاصاحب الزمان عج

دانلوددرادامه مطلب


دانلود مراسمات مورخ 94/12/20-94/12/21

مداحان:کربلایی احسان قنبری-کربلایی مجتبی چوپانی-کربلایی امیر مقدم

اجرا شده در هیئت جوانان عشاق الهادی(ع) مشهد



چوپانی/تک-من پسر ارشد حیدرم عصای دست مادرم
قنبری/شور-عاشق گنبد روحانیتم مجنون این اسم عرفانیتم
چوپانی/شور-یکی بود یکی نبود آقا زیر این سقف کبود آقا
قنبری/شور-هر چی دارم مال زینب خون من حلال زینب
چوپانی/شور-هوای چشمهام باز بارونیه
قنبری/ان طالب انت صاحب جانم ام المصائب
چوپانی/شور-به گوش میرسه نوای فاطمیه
قنبری/رجز و ذکر
چوپانی/شور-تاج روی سر من زهراست
قنبری/شور و روضه-مادری خورد زمین و همه جا ریخت بهم
چوپانی/شور-توی نماز عشقم وضوی من با خون
مقدم/رجز و ذکر
مقدم/شور-نوای بسیار زیبای امیرالمؤمنین علیه السلام
مقدم/شور-قلب من داره میزنه با تو دوباره دارم
مقدم/شور-ریزه خوار دست رقیه ام من سرمست بی بی رقیه ام
مقدم/شور-به امضای علی ولی الله به آوای ولی الله


{اللهم عجل الولیک الفرج}

مداحی مـداحان مشـهد الـرضا (ع)
www.navayejonoon.blog.ir