بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یاصاحب الزمان عج

دانلوددرادامه مطلب


دانلود مراسم شب شهادت امام هادی(ع)-95/1/22

مداحان:کربلایی محمود عیدانیان-کربلایی هادی غفوری

کربلایی محمدرضا ناصری

اجرا شده در هیئت (عزاداران دهه اول محرم کربلا) مشهد



عیدانیان/تک-برا من که چیزی کم نزاشتی{2.84MB}
عیدانیان/شور-فدای نامت یا نقی اسیر دام عشقتم{2.61MB}
عیدانیان/شور-روی دلم مهر یا فاطمه خورده{5.8MB}
عیدانیان/سنگین-برات بمیرم چرا قامتت کمونه{4.48MB}
عیدانیان/واحد-بوی بهشت کربلا رسیده بر مشام من دوباره{4.18MB}
عیدانیان/واحد-علی علی مولا مدد علی مولا مدد{1.29MB}
غفوری/رجز و ذکر{1.83MB}
غفوری/شور-شبای روضه حسین شبای مستی منه{3.95MB}
غفوری/شور-مجنونم ای اهل عالمین میخونم برا ارباب حسین{3.23MB}
غفوری/شور-زدم قید خودم رو برات روضه میگیرم{3.5MB}
ناصری/شور-بخوای فدای تو میشم به آنی آقای مهربون و آسمانی{4.35MB}
ناصری/شور-تا تو هستی من دیگه محتاج کسی نمیشم{2.23MB}
ناصری/شور لطمه زنی-حرفی نزن که با تو مدارا نمیشود{2.48MB}
ناصری/شور لطمه زنی-باور نمیکنی چه کشیدم برادرم{5.35MB}



{اللهم عجل الولیک الفرج}
مداحی مـداحان مشـهد الـرضا (ع)
www.navayejonoon.blog.ir