بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یاصاحب الزمان عج

دانلوددرادامه مطلب


*…دانلود مراسم هفتگی ۱۳۹۴/۱۱/۱۴…*
سخنران:حجت الاسلام شیخ مرتضی عبداللهی
بامداحی:کربلایی رضا شیخی
اجرا شده در محفل دیوانگان حضرت اباالفضل(علیه السلام) مشهد


شیخی/روضه-عمری قرار هم باشیم(بخش اول){۹٫۹۱MB}
شیخی/روضه-خدایا گل من که نیلی نبود(بخش دوم){۱۲٫۳MB}
شیخی/تک-گل یاس جوون من همسر مهربون من{۵٫۹۴MB}
شیخی/شور-به نام بانوی جهان فاطمه به نام غیرت حرم{۶٫۸۳MB}
شیخی/شور-دلاورانه بزن سینه،سینه زن امشب{۳٫۳۴MB}
شیخی/شور-عشق رقیه تو دلم دنیاییه سه ساله دختره{۲٫۵MB}
شیخی/شور-هفت آسمون به زیر پاهای رقیه{۲٫۱۵MB}
شیخی/شور-اصلا همه میدونن من عاشق رقیه ام{۲٫۷۸MB}
شیخی/شور امام زمان(عج)-شب هیئت دل من گرم نوای زینب است{۵٫۵MB}
شیخی/شور-ام الحسین بالرسول الله ام ابیها{۴٫۹۸MB}
شیخی/شور-ذکر امیرالمؤمنین علیه السلام{۱٫۴۰MB}
شیخی/شور-رؤیامه رؤیامه کربلا آخر دنیامه{۳٫۱۳MB}